Forskelligt rod med stort og småt...

lørdag den 4. september 2010

I reklamernes vold

Generelt er der ikke meget der kan give mig arrige trækninger i hjernen som reklameblokkene i mit fjernsyn... og ikke mindst lydstyrken, som - i hvert fald på mit apparat - udenfor min indflydelse helt automatisk stiger så snart en reklameblok starter,... så jeg må kaste mig over fjernbetjeningen i håbløse forsøg på at redde mine trommehinder fra chokket.

Hvad sker der med det??.... Skulle jeg få mere lyst til at anskaffe mig 2 spande træbeskyttelse eller 3 flasker shampo med Bio+modyfilinutridspectral-et-eller-andet-vitaminrigt for 3 flaskers pris... fordi en voksen mand brunstigt brøler varens navn og pris ud i min stue ledsaget af hysterisk blinkende farver/billedskift og baggrunds-techno-lydtapet??.... Nej, dét tror jeg vist ikke!

Næh.... må jeg SÅ (som forbruger og alt muligt!) bede om at blive taget bare en lille smule mere seriøst, tak!... Tip til reklamebranchen: Det ka' godt være hvemsomhelst ikke ka' kreere en reklamespot som video-eksemplet her - lavet af Sumo Science... til gengæld er jeg ikke i tvivl om hvilken juice der ville flyve direkte ned i min indkøbskurv og føle sig både hjemme og savnet!

1 kommentar:

  1. Der er ting, jeg simpelthen nægter at købe, blot fordi de har nogle møgirriterende reklamer. Det med lydstyrken har jeg også lagt mærke til.

    SvarSlet