Forskelligt rod med stort og småt...

fredag den 1. oktober 2010

Kunst lavet af ... menneskehår



Min 9-årige og jeg har i ugens løb funderet en del over hvordan den argentinskfødte multikunstner Agustina Woodgate mon har båret sig ad med at bygge dette mesterværk af et Rapunzel-tårn ud af menneskehår...?!
Søn mente da nok vi hurtigt ville kunne ombygge min hårpragt til et par slotte, meeen... her måtte jeg naturligvis understrege ihærdigt at selv meget seje mødre med alderen kan rammes af ufrivilligt hårtab og således (i alle opfindsomme henseender) bør anses som aldeles fredet vildt!
Til gengæld anbefaler jeg gerne et besøg på Agustinas hjemmeside, hvor I kan se hvad hun mere har fundet på af skægge ting - se selv her.

1 kommentar:

  1. Det er da helt vildt! Og hvor er du i øvrigt rigtig god til at finde spændende og ekstremt underlige ting :-)

    SvarSlet