Forskelligt rod med stort og småt...

søndag den 18. juli 2010

"The only way to ruin love, is not trying hard enough"

Ja... jeg beklager, men overskriften er en replik stjålet fra en eller anden kedsommelig og i øvrigt fuldkommen intetsigende b- (c-, d-, e- eller f-)film jeg kæmpede mig igennem en nat her i min sommerferie.
Det var en af de nætter hvor varmen gjorde mig decideret utilregnelig...(sandsynligvis i stand til at myrde for en kølig brise!) Og... nå ja... nogle gange må man bare kapitulere (læs = jeg var så LAM i roen, at jeg ikke engang orkede at skifte kanal!)

Husker ikke hvad filmen hed; hvem der spillede med i den... eller hvad den i det hele taget handlede om.
Så meget desto mere irriterende er det blevet, at den skide replik efterfølgende har stalket mig..., som en anden regning, man har "glemt" at betale... eller noget. (Velkommen i skuffen!)

Jeg fatter det ikke!... Vil den mig noget?!.... Har jeg gjort den noget?... Ska' jeg lære noget af den?...Skylder jeg den noget?... Ka' den gøre rent?????

Jeg så gerne at folk som jeg - med stærkt sporadisk hukommelse - ku' få lov til selv at vælge de ting vi gerne vil mindes!!
Men ok... nu får den sin helt egen plads her (med overskrift og det hele).... og så må den jo se, hvad den så vil stille op med dét!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar