Forskelligt rod med stort og småt...

tirsdag den 27. juli 2010

Åhh... jeg må fnise!

er at grave den høne ned
jeg fik af mor, den pev grimt
den var af gummi fra jysk..."

Ovenstående er et løsrevet citat, som jeg... (indrømmet: lidt tarveligt!)... her viderebringer, fordi jeg synes udtalelsen er helt vidunderlig, omend nok ufrivilligt morsom.

Jeg fandt den på forsiden af websitet blogbot.dk, som er en portal, hvor blogejere løbende kan præsentere nyeste indlæg fra deres blogge, som en slags "teasere", for at nå ud til en større læserskare og måske ad den vej lokke nye læsere til. En slags gratis reklamesøjle, om man vil.
Nye blogindlæg præsenteres med de de første par linjer fra indlægget og et link til selve bloggen, hvor indlægget kan læses.
Og når man sådan scroller ned over oversigten over alverdens nye indlæg fra diverse blogge, kan man lige pludselig snuble over to linjer som ovenstående,... som jo umiddelbart (flået ud af deres kontekst) giver nogle mildest talt syrede billeder på nethinden!
Altså... kun lige indtil man så følger linket og det såmænd viser sig at stamme fra et helt uskyldigt indlæg i en blog, hvor en sød dame fortæller begejstret om sin elskede hund, Ruffe.
For god ordens skyld undskylder jeg til bloggens ejer, og hvis du vil læse det fulde indlæg, kan du gøre det her.

På Blogbot faldt jeg forresten også over denne "teaser", som også... lad os bare sige overraskede! - Følg selv linket for at se hvad det drejer sig om, men prøv at gætte først!

"Og så er den faktisk kæmpestor
og rummelig og smuk
og blød og lækker og..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar