Forskelligt rod med stort og småt...

søndag den 12. februar 2012

Blomstergranater, flyvende grise... og en krukke sol

Blomster-granater
Flyvende trægrise
Madkasse-krukker
En krukke sol
Kast en lergranat og spred et flor af vilde blomster. Se trægrise flyve. Nyd en krukke sol til din aftenthe.

.... Jamen...., hvis man ikke ved at muligheden findes..., så tænker man måske ikke over at man ville kunne finde glæde ved den slags...., men mulighederne findes faktisk..., og til salg, endda!
Set hos DesignistShop.

3 kommentarer:

  1. hej
    Nu har jeg fulgt sin blog et stykke tid og hvor er det bare nogle spændende kunstnere og designere du finder frem. Jeg vil gerne give dig en blogaward og håber du vil tage imod den. Tjek min blog.

    SvarSlet
  2. Hej Alice
    Mange, mange tak for dine venlige ord og lysten til at fokæle mig med en award. Det er selvfølgelig altid noget man bliver smigret over. Jeg vil så nødig virke utaknemlig, men jeg har et personligt princip med at takke pænt nej til diverse awards, da jeg ikke selv bryder mig om at skulle udvælge og videregive og alt det.

    Men tak for tanken :-)

    SvarSlet
  3. Hej

    Det er helt iorden, sådan har jeg det også ofte :-)

    SvarSlet