Forskelligt rod med stort og småt...

fredag den 7. januar 2011

Til jer med tekstile tendenser og talenter...

Det har ikke undgået min opmærksomhed at rigtig (rigtig) mange bloggere er begejstrede for at hækle, strikke, filte, sy osv. Desværre tror jeg ikke at mine egne tekstile talenter rækker langt nok til at producere noget seværdigt... eller, for den sags skyld, bare færdigt.
Til gengæld kan jeg godt finde ud af at strikke jer et link til en ret underholdende blog, som jeg tror en del af jer vil være glade for at kende.
På bloggen Knithacker kan du løbende hente et ordentlig skud inspiration (og links) til nørklerier med tråd. Vel at mærke strikkede og hæklede produkter, som man ikke liiiige sån møder på enhver rundpind!.... F.eks.
Design: Liat Gat


Design: Ruth


Design: Elin Thomas



Gå selv ind og se mange flere eksempler på Knithacker.

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Du har jo helt ret. Det er en fuldstændig fantastisk blog!!!!
    God weekend.
    Maria

    SvarSlet
  2. Tænkte også at jeg hellere måtte skynde mig med at dele
    :-) Eva

    SvarSlet