Generelt er der ikke meget der kan give mig arrige trækninger i hjernen som reklameblokkene i mit fjernsyn... og ikke mindst lydstyrken, som - i hvert fald på mit apparat - udenfor min indflydelse helt automatisk stiger så snart en reklameblok starter,... så jeg må kaste mig over fjernbetjeningen i håbløse forsøg på at redde mine trommehinder fra chokket.
Hvad sker der med det??.... Skulle jeg få mere lyst til at anskaffe mig 2 spande træbeskyttelse eller 3 flasker shampo med Bio+modyfilinutridspectral-et-eller-andet-vitaminrigt for 3 flaskers pris... fordi en voksen mand brunstigt brøler varens navn og pris ud i min stue ledsaget af hysterisk blinkende farver/billedskift og baggrunds-techno-lydtapet??.... Nej, dét tror jeg vist ikke!
Næh.... må jeg SÅ (som forbruger og alt muligt!) bede om at blive taget bare en lille smule mere seriøst, tak!... Tip til reklamebranchen: Det ka' godt være hvemsomhelst ikke ka' kreere en reklamespot som video-eksemplet her - lavet af Sumo Science... til gengæld er jeg ikke i tvivl om hvilken juice der ville flyve direkte ned i min indkøbskurv og føle sig både hjemme og savnet!
Der er ting, jeg simpelthen nægter at købe, blot fordi de har nogle møgirriterende reklamer. Det med lydstyrken har jeg også lagt mærke til.
SvarSlet